Kontrola Pristupa

Sigurnost započinje kontrolisanim pristupom.

Vaše bezbednosne potrebe i kontrola pristupa

Kada je reč o zaštiti vašeg doma ili posla, kao i korisnika zgrade, kontrola pristupa je jedan od najboljih načina da postignete duševni mir. Međutim, kontrola pristupa je mnogo više od pukog omogućavanja ljudima da pristupe vašoj zgradi, kontrola pristupa takođe vam pomaže da efikasno zaštitite svoje podatke od različitih vrsta uljeza, a na politici kontrole pristupa vaše organizacije zavisi da li će metoda koja najbolje odgovara vašim potrebama.

Postoji čitav niz sistema za kontrolu pristupa koji treba da odaberete za upotrebu u vašem prebivalištu ili poslovnom objektu; jedni nadmašuju druge. U nastavku su dati pregledi tri osnovne vrste sistema za kontrolu pristupa koji su dostupni vašoj kompaniji, tako da možete videti koji su najprikladniji za vaše svakodnevne operacije. Drugim rečima, kontrola pristupa se koristi za identifikovanje pojedinca koji radi određeni posao, njihovo utvrđivanje identiteta, a zatim se tom pojedincu daje samo ključ vrata ili radne stanice kojima treba pristup i ništa više. Sistemi za kontrolu pristupa postoje u tri grupacije

  • Diskreciona kontrola pristupa
  • Obavezna kontrola pristupa
  • Kontrola pristupa zasnovana na ulogama

 

Diskreciona kontrola pristupa
Diskreciona kontrola pristupa je vrsta sistema za kontrolu pristupa koja drži vlasnika preduzeća odgovornim za odlučivanje kojim ljudima je dozvoljeno da se nalaze na određenoj lokaciji, fizički ili digitalno. je najmanje restriktivan u poređenju sa drugim sistemima, jer u osnovi omogućava pojedincu potpunu kontrolu nad bilo kojim objektom koji poseduje, kao i nad programima povezanim sa tim objektima. Nedostatak diskrecione kontrole pristupa je činjenica da krajnjem korisniku daje potpunu kontrolu da postavi postavke nivoa bezbednosti za druge korisnike, a dozvole date krajnjem korisniku nasleđuju se u drugim programima koje koriste, što bi potencijalno moglo dovesti do izvršavanja malvera bez svestan krajnjeg korisnika.

Obavezna kontrola pristupa 
Obavezna kontrola pristupa se češće koristi u organizacijama kojima je potreban veći naglasak na poverljivosti i klasifikaciji podataka tj. Vojne institucije. Ona ne dozvoljava vlasnicima da imaju pravo glasa u entitetima koji imaju pristup jedinici ili objektu, umesto toga, kontrolu nad pristupom imaju samo vlasnik i staratelj.Tako da će klasifikovati sve krajnje korisnike i obezbediti im nalepnice koje im omogućavaju pristup putem sigurnosti sa utvrđenim bezbednosnim smernicama.

Kontrola pristupa zasnovana na ulogama 
Takođe poznat kao kontrola pristupa zasnovana na pravilima, je najtraženiji u pogledu sistema kontrole pristupa. Ne samo da je među domaćinstvima velika potražnja nego je takođe postao veoma tražen u poslovnom svetu. U  sistemimu pristup dodeljuje administrator sistema i strogo se zasniva na ulozi subjekta u domaćinstvu ili organizaciji, a većina privilegija zasniva se na ograničenjima definisanim njihovim poslovnim odgovornostima. Dakle, umesto da dodeljuje pojedinca kao menadžera za bezbednost, pozicija menadžera za bezbednost već ima dodeljene dozvole za kontrolu pristupa. Tako da nogo olakšava život jer sistemski administrator umesto da dodeljuje određeni pristup više pojedinaca, mora samo da dodeli pristup određenim naslovima poslova.

Izbor najboljeg sistema kontrole pristupa za vašu organizaciju
Kao što vidite, kada je reč o izboru vrste sistema kontrole pristupa koja je najpogodnija za vašu organizaciju, tu su uključeni brojni faktori. Neki od tih faktora uključuju prirodu vašeg poslovanja, sigurnosne procedure u organizaciji i broj korisnika u sistemu. Poslovna mesta sa malim ili osnovnim aplikacijama će verovatno smatrati da je diskreciona kontrola pristupa manje komplikovana i da se bolje koristi. Međutim, ako na svojoj poslovnoj platformi imate izuzetno poverljive ili osetljive informacije, sistem za obavezni pristup ili kontrolu pristupa zasnovan na ulogama su dve opcije koje biste mogli razmotriti.

 

Bezbednost i dalje postaje sve veća briga za preduzeća svih industrija. Osiguranje da vaši zaposleni, oprema i informacije ostanu na sigurnom uvek je glavni prioritet. Preduzeća širom sveta traže nove tehnologije koje će im pružiti zaštitu privatnih podataka. Međutim, pružanje jednostavnog i lakog načina da zaposleni i posetioci uđu u vaše mesto poslovanja, a istovremeno ih i pozivaju na odgovornost, važno je mesto koje takođe morate imati na umu. Pa, kako nudite naprednu sigurnost i lakoću ulaska, a da istovremeno održavate duševni mir? Odgovor leži u sistemima za kontrolu pristupa.

Zašto je vašem preduzeću potreban sistem kontrole pristupa ?
U prošlosti je većina preduzeća koristila sisteme za zaključavanje i ključ. Iako ovo može raditi za manja preduzeća, ne pokazuje se često korisno za kompanije veće veličine. Zaposleni mogu ključeve zameniti ili se ključevi mogu duplirati, a potrošeni novac na kraju predstavlja samo gnjavažu za upravljanje. Jedno od najboljih rešenja za ovo pitanje je efikasan sistem kontrole pristupa.

Sistemi za kontrolu pristupa mogu da uključuju:

Karte sa ključevima
Pin kodovi
Biometrijski skeneri
Alarmi
Sistem za video nadzor

Elektronski sistem kontrole pristupa omogućava osobi, sa odgovarajućim odobrenjem, pristup određenom delu vaše zgrade. Ovi visokokvalitetni sistemi bezbednosnog pristupa mogu vam pomoći da sprečite spoljne uljeze da pristupe vrednim kancelarijskim uređajima i poverljivim informacijama. Ovo je smanjilo rastući problem smanjenja i štetnog kršenja podataka.

Budite zaduženi za vašu sigurnost
Sistemi kontrole pristupa pokazali su se izuzetno efikasnim instrumentima zaštite. Pomoću sistema za kontrolu pristupa kompanije znaju tačno doba dana kada zaposleni i posetioci ulaze i izlaze iz svog objekta. Ovo pomaže menadžerima u slučaju potencijalnih problema, sporova ili kršenja podataka. U slučaju vanredne situacije, sistemi za kontrolu pristupa takođe mogu olakšati rukovanje zaključavanjem i ograničiti kretanje u celoj zgradi.

Znajte ko ulazi i izlazi iz vaše zgrade?
Još jedan razlog zbog kojeg su sistemi za kontrolu pristupa odlični za poslovanje je lakoća pristupa koju pruža pojedincima. Sistemi za kontrolu pristupa takođe omogućavaju zaposlenima da koriste značke sa ugrađenom bežičnom tehnologijom ili sigurnosnim kodovima da bi dobili pristup u zgradi.

Kontrolišite okruženje u svojoj zgradi ?
Preduzeća takođe smatraju da su sistemi kontrole pristupa korisni kada je u pitanju ušteda vremena, energije i novca. Zar ne bi bilo sjajno kada bi kompanija mogla da integriše sistem osvetljenja i grejanja / hlađenja zgrade sa lokacijom zaposlenih? Sa sistemima za kontrolu pristupa, tehnologija može da obavesti te sisteme u kojim delovima zgrade je potrebno podešavanje svetla ili temperature u bilo kom trenutku tokom dana ili noći.

Sprečiti kršenje podataka
Kompanije će takođe pronaći efikasnije upravljanje bazama podataka putem sistema za kontrolu pristupa, jer ključna kartica može jednostavno dozvoliti ili zabraniti zaposlenima pristup određenim računarima povezanim na mrežu kompanije bez potrebe za instaliranjem posebnog softvera. Takođe mogu sprečiti autsajdere da pristupe poverljivim informacijama.

Povećajte sigurnost, sigurnost i produktivnost
Što se tiče poslovne sigurnosti, problem je isečen. Vaši podaci moraju biti sigurni. Instaliranje sistema kontrole pristupa tokom vašeg poslovanja ne samo da će vam uštedeti mir, već će uštedeti i prostor vaše kompanije u godišnjem budžetu. Sve kompanije su osetljive na krađu i pljačku, ali pokazaće se da je instalacija sistema za kontrolu pristupa izuzetno korisna za sva preduzeća. Sistemi za kontrolu pristupa pomoći će vam u održavanju sigurnosti omogućavanjem potrebnog pristupa lokaciji i nikada više nećete morati da brinete koji ključevi su vam potrebni za određene delove zgrade.

Bez obzira u kojoj situaciji mislite da bi vaša kompanija mogla da iskoristi neka poboljšanja, sistemi za kontrolu pristupa imaju mogućnosti da odgovaraju bilo kojim vašim potrebama od početka do kraja.

KONTROLA PRISTUPA
Sa novim pretnjama koje se neprestano pojavljuju, bezbednosni predeo je evoluirao tako da uključuje sajber bezbednost, aktivne strelce i terorističke aktivnosti. Kontrola pristupa ne bi trebalo da osigurava samo vrata, već i servere, parkirališta i apoteke. Kontrola pristupa može pružiti dragocene podatke koji pomažu organizaciji da ispuni zahteve za usklađenost, a kada je integrisana sa video zapisima, upravljanjem identitetom ili upravljanjem posetiocima, isporučuje objedinjenu platformu kojom je lako upravljati. Mogućnosti trenutnog zaključavanja omogućavaju vam da promenite nivo sigurnosti u slučaju nužde, stavljajući kontrolu u korisnikove ruke.

Upravljanje posetiocima
Razumevanje ko ulazi u vašu zgradu je kritičnije nego ikad. Ručne procedure za posetioce ne pružaju podacima koje organizacije moraju da razumeju ko se nalazi u njihovoj zgradi, koliko dugo je osoba unutra i gde je otišla. Korišćenje tehnologije podataka o posetiocima je jednostavno i omogućava kompanijama da bolje zaštite zaposlene, imovinu i zgrade, kao i da automatizuju sve procese povezane sa posetiocem. Zatražite pomoć zaposlenih da upravljaju posetiocima, dok istovremeno nabavljate podatke potrebne za ispunjavanje zahteva. Poboljšajte iskustvo svog posetioca istovremeno pojednostavljujući protok prometa.

Upravljanje identitetom
Organizacije primenjuju operativne promene kada su primorane da ispune zahteve, usmere procese radi uštede novca ili ublažavanja rizika. Organizacije više ne mogu tretirati sigurnost kao zaseban deo posla. Kompanije moraju spojiti svoje poslovne ciljeve sa sigurnosnim ciljevima kako bi   pojednostavile procese. Primena pravih tehnologija automatizovat će ručne glomazne ručne procese, ispuniti stroge zahtjeve revizije i usklađenosti i smanjiti operativne troškove.

Upravljanje video snimcima
Eskalacija nasilja znači da su organizacijama potrebne korisne informacije u stvarnom vremenu kako bi zaštitile zaposlene, osoblje i kupce. Kada odluke treba donositi brzo, situaciona svest može značiti razliku između života i smrti. Moćno upravljanje video snimcima pomaže u planiranju kriza i pripravnosti za vanredne situacije. Prilagodljivo, fleksibilno upravljanje video zapisima trebalo bi da radi na bilo kom uređaju radi lakše upotrebe, pružajući video pritiskom na dugme.

Upravljanje incidentima i slučajevima
Kako radni dan prolazi i prolazi, stvari se dešavaju. Sijalice pregorevaju, dolazi do klizanja i padanja, a vrata su otvorena. Jasno razumevanje dešavanja u vašoj organizaciji pomaže u umanjivanju rizika. Prikupljanje pravih podataka i uspostavljanje doslednih tokova posla koji se usklađuju sa politikama kompanije pomoći će kompanijama da istraže i reše slučajeve i poboljšaju rezultat.

Komanda i kontrola
Sigurnosni operateri nisu toliko efikasni kada moraju da preskaču između sistema kada reaguju na alarm. Treba da pojednostave svoje vreme odziva pomoću automatizovanih tokova posla kroz jedan prozor kako bi povećali efikasnost i brzo donosili odluke. Različiti sistemi se slivaju u jedan sistem kako bi se obezbedila inteligencija u realnom vremenu i postigla optimalna komanda i kontrola.

 

Naši pristupni sistemi nude brojne funkcije lokalnog obezbeđenja korišćenjem kodiranih ključnih kartica ili tagova. Kontrola pristupa je savršena pratnja CCTV sistema za video nadzor.

Prednosti sistema za kontrolu pristupa
Sprečite neželjeni pristup ili upad u prostorije.
Sprečite prekide u poslovanju.
Sprečiti prenatrpanost u područjima sa postavljenim stopama popunjenosti.
Zaštitite zaposlene i posetioce od spoljnih uljeza.
Pomozite sa drugim lokalnim merama za sprečavanje gubitka.
Ograničite kretanje zaposlenih tokom i posle radnog vremena.
Zaštitite informacije i intelektualno vlasništvo od pristupa ili krađe.
Zaštitite inventar i opremu od krađe ili zloupotrebe.
Smanjite troškove ponovnog uvođenja brava i upravljanja fizičkim ključevima.
Smanjite odgovornost i rizik povezan sa krađom ili zloupotrebom opreme.
Lako se kontroliše i nadgleda iz centralizovane službe bezbednosti.

Vaš sistem može biti fleksibilan ili nepopustljiv koliko je potrebno – i savršen je dodatak instalaciji  sistema za video nadzor. Sve sisteme instaliraju naši visoko obučeni tehničari.